Vekommen inn!

Velkommen, håper du legger igjen et lite spor etter deg :)


torsdag 12. mars 2009

Tre av fire kvinner.....

...shopper så de er blakke før neste lønning kommer.
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/okonomi/article2616886.ece

Å JA! Jeg er definitivt en av dem...men i dag skal det feires! (Kaskje det er for vi kvinner er livsnytere og finner alltid noe å feire?)

Jeg har endelig fått vite at jobben jeg var innstillt for har gått gjennom godkjenningssystemet. Jippi! Jeg er statsansatt!
Så da måtte jeg bare innom salget på Fryd, og kjøpe:

4 puter
1 saueskinn
1 gulvteppe
1 duk
1 mugge
1 serveringsfat
1 kaffekanne
4 kluter
8 kubbelys
og servietter

Uten oss kvinner ville verden stoppet opp!!!!!!

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med jobben:))

    Du har helt rett, uten kvinner stopper verden:))

    ha en kjempefin dag:))

    SvarSlett
  2. Godt at noen tar ansvar for økonomien i disse finanskrisetider ;o) Grattis med ny jobb!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jobben :)
    Å kos deg når du shopper!!!!

    Klems

    SvarSlett
  4. ...hahaha.. den artikkelen leste mannen min høyt til meg forleden dag..Med en viss triumf i stemmen ("hva-var-det-jeg-sa??)..
    Jaja,
    jeg sier som deg :
    Uten kvinner stopper Det helt opp!!
    Artig innlegg fra deg.
    Ps : Grattis med jobben!

    SvarSlett
  5. Grattis med jobben!
    He he... vi kvinner finner alltid en unskyldning for å shoppe!

    SvarSlett
  6. Grattis med ny jobb! Poseholderen min skulle jeg godt ønske at jeg kunne sy, men der magler jeg litt kunnskaper desverre ;) Den er kjøpt hos Huldas Homemade.

    SvarSlett
  7. hei,hei -
    gratulerer med ny jobb!
    ..og ja uten oss kvinner stopper verden, tjihi!

    moaklem

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med ny jobb ! :)
    Håper du har en flott kveld !

    takk for en hyggelig visitt i sist innlegg hos meg da !
    L i Husrom & Hjerterom

    SvarSlett