Vekommen inn!

Velkommen, håper du legger igjen et lite spor etter deg :)


søndag 14. november 2010

Sinnasnekker`n?

Prosjekt totalrenovering har tatt ett stort steg og det skal feires.. Utleieleiligheten har blitt 5 mnd forsinket men er endelig klar til innflytting om bare to uker!

Med èn med prolaps og èn med virus på balansenerven har denne oppussings-perioden blitt i overkant slitsom! Det er plenty av ting som ikke er ferdig, men her gjelder det og feire delmål, og at vi slapp å ringe "sinnasnekkern"! :)

Vi har beholdt de gamle overskapene fra 50-talls kjøkkenet, de rommer så ufattelig mye. Med nye underskaper, heltre benkeplate og marmorfliser ble dette så bra at jeg kunne flytta inn her selv.

Gamle tregulv er lett fra under lagevis med vegg til vegg-tepper og linoliumsgulv!

Med over 30 inntresenter tror jeg denne nye erfaringen som "hushaier" både skal bli sukksessfull og ikke minst gi oss en mengde historier å fortelle! ;)

2 kommentarer:

  1. Dette ble jo riktig så fint!
    Skjønner at det ikke har gått så fort fram når du har hatt virus på balansenerven.
    Jeg har også hatt en lengre bloggpause, men er nå tilbake igjen med en helt ny blogg, du er velkommen til å besøke meg hos Dennis og meg.

    Klem fra meg.
    (Lindas skattekammer)

    SvarSlett
  2. det ble veldig fint!

    Må være herlig å bli ferdig med et slikt prosjekt! Masse lykke til med å finne leieboere :)

    SvarSlett