Vekommen inn!

Velkommen, håper du legger igjen et lite spor etter deg :)


tirsdag 24. mars 2009

Tidenes dårligste loppemarked..

...store annonser i aviser, store plakater og åpent 7 timer både lørdag og søndag..man gjør jo sine forventninger..Tre små bord med noen dubiditter på! Jeg gikk rundt på gården og åpnet alle dører, det måtte jo være mer...men nei, det var alt! ):
Så da får jeg istedet vise fram fjordårets siste loppefunn. Tre små teak-bord ble fine med hvitmaling. ( det ene er tegnebod på barnerommet) Er dessuten veldig glad i kleenex-skjuleren. (som ikke er kjøpt på loppis)

Bildet over viser hva som er på ønskelisten...



7 kommentarer:

  1. Bordene var hvertfall kjempe fine :)
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Skuffende!
    Jeg har planer om loppemarked neste helg, og siden vi skal kjøre laaaaaaangt for å komme dit, håper jeg at utvalget er bedre.

    Ha en flott dag, her skinner solen!
    ;)

    SvarSlett
  3. Så kjedelig det var...!!
    Kanskje ikke helt det du hadde forventet liksom...hmmm!

    Bedre lykke neste gang da;)
    Ha en fin dag,klem C

    SvarSlett
  4. Hei!: )

    Nei, det er nok ikke stuen min (dessverre), men drømmestuen min er det!! Bildet er hentet fra Slettvoll, de har så mye lekkert..

    Så utrolig søt en kleenexholderen din var, hmm, en sånn kunne jeg også tenkt meg!: )

    Ha en fin dag videre, her begynner det å lukte godt av skillingsboller: )

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Synes den hylla var herlig jeg!
    Jeg har sett på slike teak bord flere ganger...
    men hvor skal jeg ha de ...?
    Må begrense seg litt også!
    Råfin den kleenex-skjuleren !

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  6. Digger kleenxskjuleren din: hvor kjøpte du den?

    SvarSlett
  7. Hehe... skuff skuff...

    Men jeg ble IKKE skuffet idag!
    Gå gjerne inn og se hva jeg fant hos skrotnissen...!!
    Ikke skuff skuff ;O)

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett