Vekommen inn!

Velkommen, håper du legger igjen et lite spor etter deg :)


onsdag 28. januar 2009

Minioppussing og Lavendelposer


Symaskinen min liker ikke strie...men til slutt ble det da to lavendelposer med godlukt til badet.



Grønt på badet gjør seg bra, men det er ikke mange planter som trives på et toalettrom...Denne kaktusen har heldigvis holdt ut i noen mnd nå.

En gammel gardin passet godt over strien syns nå jeg. (:


Rørleggeren ferdig med vår lille mini-oppussing av toalettrommet.


4 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Gjorde seg med ny vask på toalettet! -Speilet er nytt også sant? Fine poser har du laget også! Very good!
    Utfordring ligger og venter på deg inne hos meg!
    *love*

    SvarSlett
  2. Lavendel luktar kjempegodt:)

    Det ligg ei utfordring til deg inne hos meg:)

    SvarSlett
  3. Så fint det var!!

    Skal vise bilder fra gutterom snart! LOVER! Er bare så travelt for tiden og usedvanlig lite tid til overs for bildetaking og pc-tid, men det står lang oppe på neste innlegg lista jeg har skrevet i hodet mitt. Svigererinna mi har forresten vært inne og sett det jeg skrev om RBK sengetøy, og nå sier hun hun skal kjøpe det, hehe. Blir sikkert stas for bursdagsbarnet i alle fall :)

    Ha en fin kveld, jeg skal unne meg litt sofatid til brothers and sisters nå :)

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Så koselig! Og jeg elsker jo lavendelposer hehe :D De ble kjempesøte! Nå har jeg også lagt deg til blogglisten min OG som følger, noe jeg trodde jeg hadde gjort for lenge siden. vel, vel... nå var det i orden. Klemmer fra Lavendelheimen.

    SvarSlett