Vekommen inn!

Velkommen, håper du legger igjen et lite spor etter deg :)


mandag 26. januar 2009

Fotball er SUPERT - Hiv O`hoiii!!!!!!



4-åringens seng var et bruktkjøp-kupp. Den er fra 50-tallet, men med litt utskiftning av sengeplanker+noen gode strøk med maling ble det en helt super seng. Madrasser måtte klippes til for å passe sengen, overskuddsmadrass overtrukket med overskuddsstoff fra gardinene ble morsomme "byggeklosser" som hyppig er i bruk som alt fra vegger til hytte eller skjørøverskip...( Ligger under senga på bildet)





Foreløpig er fotballeffektene gjemt bak døra, men med stadig større press er et nytt gutterom til fireåringen uunngåelig..Det som er fint er at lillebror snart er stor nok til å ta over dette rommet. :) Bilder fra fireåringens nye fotball/sjørøverrom kommer ut i løpet av våren, forslag mottas med takk!




Både jeg og ungene elsker å kle oss ut!


Jeg sliter med å få med meg minstemann ut en av favorittklesbutikkene mine, ikke pga alle de fine klærne..men fordi de selger favorittkosebamsen hans der..han skjønner jo ikke at det finnes mer enn en "kaninemin".




Gjennom hele rommer går SIA-detaljene igjen..her som knaggerekke og kleshenger.




Her er det blitt laget kilovis med kunst...dette er forresten bordet som hørte med de jeg tidligere la ut under loppefunn.






Knaggerekker er helt genialt på barnerom etter min mening. Ting som blir liggende langt inni et skap eller nederst i lekekasser blir ikke lekt med hos oss. På denne måten blir lekene utstillt, og derfor mer tilgjengelig.





Utkledningskiste..og enda mere knagger..og Sia-ting..

9 kommentarer:

  1. Flott seng og flott rom. Brann plakater kommer du nok ikke unna he he. Begge mine gutter har veggene fulle.. plakater autografer, har 2 skikkelige brannfan gutter her i huset. Det går i fotball stort sett hele dagen.

    SvarSlett
  2. Åååå, så fint! -Og så mange fine detaljer! -Så lurt med knagger under hyllene!
    Ang awarden: lagre den på dataen din, og last opp som du vanligvis gjør med bilder hvis du skal lage innlegg og sende den vider -noe du seff må:) For å få den på siden din, ( i margen liksom) må du gå på "tilpass" og så "legg til gadget" og velge "bilde"! Lykke til:)

    SvarSlett
  3. For et nydelig rom!! Masse, masse fine ting!! Må se igjen etterpå!

    Når det gjelder fotballromtips har jeg ingen, eldstemann er snart 7 her, og fortsatt har vi enten hatt spiderman eller fotballrom. Men har jo selvfølgelig masse fotball ting osv selv om, de er bare ikke så sentrale i inredningen;) Kom opp senest i går, han trenger nytt sengetøy nemlig, og pappaen sa; "Ja!, han kan ønske seg rosenborg sengetøy!" Jeg bare,"NEI!! Det trenger han ikke å ønske seg nei..!" Hihi, stakkars gutta mine, ikke lett å bo med meg :) MEN, han har en lesekrok på rommet sitt, og jeg har lovt han å kjøpe rammer og små hyller til premier og diplomer der, det skal jeg finne meg i :) ER jo hans rom da, men jeg tviholder på det lyseblå og hyggelige så lenge jeg kan :))

    Lykke til, er spent på å se hvordan du gjennomfører det, blir sikkert det fineste fotballrommet i manns minne!!

    SvarSlett
  4. PS, linker deg jeg! Var så mye fint her :)

    SvarSlett
  5. Koseleg blogg! Og veldig sjarmerande gutterom! :) Vandra meg innom ein tur, og ville berre legge igjen ei lita helsing! :) Er også ny her i blogglandia, og syns det er overveldande inspirerande! Tenk at ein har gått glipp av denne verda til no.. ;) Ha ei fin veke! :)

    SvarSlett
  6. Hei,så flott blogg du har!;)
    Har også to gutter og regner med at fotball bla blir et stort tema på rommet etterhvert!;) Nå er det hvitt med en kontrastvegg i blå og med prinseting fra sia!HÅÅÅPER det kan vare lenge..hehe..

    Takk for tipset forresten..;)
    Har hørt om noen som har spraymalt lysekroner,men mine er i glass,så vet ikke helt hvordan det evt går!?

    SvarSlett
  7. Veldig hyggelig blogg du har laget, så jeg slenger meg på følger-lista! :)

    Og takk for tips til jeg skal lage barnerom i løpet av sommeren. :)

    SvarSlett
  8. Koslig barnerom :) Her var det mykje fint! :) Ha ein flott kveld :) Godklem

    SvarSlett