Vekommen inn!

Velkommen, håper du legger igjen et lite spor etter deg :)


fredag 9. oktober 2009

Fix FERDIG!


Vi har flyttet uendelig mange ganger de siste årene..og egentlig må man kjøpe møbler tilpasset til hvert sted. Husbonden er imidlertid ikke av samme oppfatning. Derfor har ett ALT for stort bord få bo hos oss i to år. Utfordringen har vært å finne ett lite bord som kan ta maange middagsgjester..!

Så dette bordet på en brukt-butikk. Dagen etter gikk dagen på jobb usedvanlig sakte...stresset for at noen andre hadde kjøpt det måtte jeg til slutt trygle mannen min som var hjemme og syk til å skynde seg på butikken!


ETTER: et strøk grunning og minst tre strøk maling er kona i huset litt lykkeligere..:)


FØR: SLITT LOPPE-BORD, OG BRUNE ARVE-STOLER + borets tre store ileggsplater....det årlige julebordet er derfor reddet!:)



16 kommentarer:

  1. Skal du på bloggtreffet ikveld?

    SvarSlett
  2. Bordet ble lekkert! Og veldig passende størrelse.
    Godt du minnet meg på navnelapp......:-)
    Sees i kveld!
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  3. Så nydelig de tble :-D
    Ha en flott helg!
    KleM jorid

    SvarSlett
  4. Hei!
    Bordet ble kjempeflott! Og innleggsplater er en genial oppfinnelse.
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  5. Nyhyhyyyydelig.. Elsker slike bord, sjenker og skap med disse vakre utskjæringne på:-)
    Gratulerer! Kjenner igjen den stressingen når det er noe man vil ha.
    klem J.

    SvarSlett
  6. Så flott det ble:)
    Sees i kveld! Klem fra Eli

    SvarSlett
  7. En ny leser melder seg!

    En veldig fin blogg du har, også så mye lekkert du lager og får til =)

    Ønsker deg en god helg!

    Hilsen meg.

    SvarSlett
  8. Det ble jo kjempe lekkert, var sikkert en stor jobb da, men blir jo så fint..:-)
    Tusen takk for koselig kommentar, det varmer alltid!! Jeg har bare limt litt blondestoff på utsiden av lampa, så det er fortsatt samme original stoff på innsiden, så da går det greit..Også er det litt pyntelampe, ikke så mye den blir brukt hehe;-) Ha en fin helg..Klem Stine

    SvarSlett
  9. Så fint det ble! Ønsker meg også et slikt bord..det blir liksom ekstra morsomt å eiet noe gammelt man pusser opp;)
    En fin helg ønskes;)

    SvarSlett
  10. For et nydelig bord! Det så ut til å passe perfekt inn:) Ønsker deg og dine en riktig god helg! klem fra silje.

    SvarSlett
  11. Jeg elsker slike fine før og etter prosjekter. Det ble flott - og med ileggsplater rommer dette mange.

    SvarSlett
  12. Hei.Bordet ble lekkert.Utrolig hva litt hvitmaling kan gjøre. Takk for i går,det ble en veldig hyggelig kveld.Jeg var ikke hjemme før kl.02.Klem

    SvarSlett
  13. Neida,bilen ble ikke fylt til randen.Kjøpte en kirkelysestake fra House Doctor som jeg har ønsket med lenge. Etter Zanz gikk en del av oss på en pub, pratet og hygget oss frem til nærmere 00.30. Hadde vært hyggelig med et treff i nærheten en gang også.Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  14. Hei og takk for en super hyggelig kveld,skulle bare vart så mye lengre.
    Ønsker deg en super fin helg.Klem Heidi

    SvarSlett
  15. Hei,takk for hyggelig tilb.melding ang.treffet.Så hyggelig å hilse på deg også..Kanskje vi treffes igjen:o)
    Så lekkert bordet ditt ble,har jo hatt ørten slike prosjekter..og alltid like gøy synes jeg.En fin søndag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  16. Takk for sist til deg også! Det var sååå utrolig koselig å treffe deg live!!! Du var iallfall akkurat så koselig som jeg hadde forutsett :o) Hi, hi - flirte litt da jeg leste hvordan du trodde jeg var, May-Liss trodde også jeg var mye større, og så er jeg det motsatt - iallfall hva høyde angår... :o) I det hele hadde jeg en fantastisk kveld sammen med fantastiske damer. Håper det ikke blir lenge til neste gang!

    Ha en fin søndag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett