Vekommen inn!

Velkommen, håper du legger igjen et lite spor etter deg :)


mandag 11. januar 2010

Inspirasjon..ENDELIG!

Jeg skal være ærlig..jeg har ikke vært flink å oppdatere bloggen min i det siste.. jeg tror jeg har hatt ett behov for å fokusere litt mer på mennesker..

Denne tallerkenhyllen er en av tre som jeg har plukket opp det siste året fra Fretex..for 20 kroner stykket..har tatt litt tid å få de opp men det var jammen verdt det! Denne henger over min nye sykrok som dere snart skal få se mer av..(rydde først!!!) :)

Ønsker alle som er innom en fredelig kveld..nå skal jeg oppdatere meg litt her inne..tipper mye har skjedd siden sist?

9 kommentarer:

  1. Hei :)
    Blogge må ein gjere når ein føler for det, av og til er det godt med ein pause, men det er jammen godt å komme tilbake også :)

    Tallerken hylla var kjempefin :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  2. Takk for besøket :)
    Så hyggelig at du er tilbake!
    Kjenner meg litt igjen..,
    noen ganger må man prioritere menneskene rundt seg også <3 men det er jo veldig hyggelig at man blir savnet her inne i blogglandia :)
    Tallerkenhyllen din var kjempeflott <3
    Så gøy å gjøre sånne kupp da!
    Utrolig hvor mange interiøridèer jeg har fått etter at jeg begynte å blogge ;) Hadde ikke tenkt på alle bruksmulighetene en tallerkenhylle kan ha..!
    Gleder meg til å se flere bilder fra syrommet ditt :)
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  3. Kjekt å ha deg tilbake=)! Håper gleden av å blogge kommer tilbake! Gleder meg til flere bilder fra syrommet ditt(jeg trenger inspirasjon!!!)

    Ønsker deg en herlig uke=)!

    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Hei og god kveld.Nå var det veldig hyggelig med et livstegn fra deg igjen.Håper at alt er bra meg deg.Gleder meg til å se mere fra syrommer.Vi har store planer om en gedigen ryddesjau på vårt arbeidsrom.Klem

    SvarSlett
  5. Heisann.
    Så hyggelig å "se deg igjen" :)

    Nydelig bilde av tallerkenhyllen din!

    Ha en fortsatt fin uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Legger med interesse merke til at kontorkroken vår pluteselig har blitt sykrok, hmmmmmm

    Du er uansett kjempeflink!

    J

    SvarSlett
  7. Hei hei og godt å høre fra deg!! Bloggen er hobbyen min,men tar jo til tider litt vel mye tid...
    menneskene våre rundt oss er uansett viktigst da!!
    klem

    SvarSlett
  8. Nice to have you back!!!
    Så fine tallerkenhyller du har funnet, og så til 20 kr da:)
    Gleder meg til å følge syrommet ditt.
    Klem Hanne

    SvarSlett
  9. Sååå koselig å ha deg tilbake - har savnet deg her inne vettu...:o)

    Utrolig flotte hyller du har fått fatt i, og så 20 kroner da, snakk om å få de slengt etter seg :-D Heldige du!!!

    Ønsker deg en strålende flott uke - koos deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett